Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

hola!!!!

سلام دوستای عزیز من فرشته هستم این وبلاگ رو صرفا جهت در اختیار گذاشتن مطالب فوتبالی جدید و خبرای دست اول  درست کردم!!!

من تو این وبلاگ مطالبی رو در مورد بارسلونا مینویسم البته سعی میکنم در مورد تیمای دیگه هم صحبت کنم واز فردا مطالبم رو تواین وبلاگ مینویسم خوشحال میشم توهمین اول کاری با نظراتتون بهم انرژی بدین!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
ali یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://lllbbbooo.blogfa.com

سلام وبلاگتون عالیه اگه مبشه منو به اسم بیوگرافی بازیکنان بارسلونا لینک کنید من هم شما رو لینک می کنم

لینک شدین

faezeh دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام فری...چطوری؟؟خوب وبلاگ راه میندازیااا!!
انشالا موفق باشی

به به سلام فائزه جان مرسی خوبم عزیزم
خوشحال شدم بهم سر زدی

سونگ دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

راستی فری جون قالب وبلاگت خیلی خوشگله
خیلی قالب باحالی انتخاب کردی!

واقعا!!!!
ممنون عزیزم

akrammessi شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://fcblionelmessi.blogfa.com

سلام وبت عالیه به منم بسر..خوشحال میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد