Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

شروع فصل جدید.....

سلام به همه دوکسای گلم 

 

لالیگا بالاخره شروع شد!!! 

 

بازی اول بارسلونا هم تواین فصل با ویارئال هستش 

زمان دقیق بازی:7شهریور   ساعت 23:30 به وقت ایران

و در ورزشگاه نیوکمپ

 

 

 

به امید برد بارسا تواین بازی   Viva Barca

  
                         
نظرات 7 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام آجی،مبارکه...
ایشالا ویارئالو 6تایی میکنیم.
خیلی خوب مینویسی،ایشالا موفق باشی.

سلام

خیلیییییییی خوشحال شدم بهم سر زدی داداشی!!!!
ایشالا 6تایی میبریم با هتریک مسی و فابرگاس
ممنون

مریم یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://lionel-10.blogsky.com

سلام عسیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسم! خوبی خانومی!!!! میسی خبر دادی!!!
تبریک میگم وب جدید مبارک.....هر روز بهت سر میزنم راستی بگو با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟
دوستت دارمممممممممممممممممممم خیلی زیاد!

سلام آبجی گلم
آبجی leo messi for ever خوفه؟؟؟
منم دوست دارم عسیسم

asal یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام اره بازم لالیگا شروع شدو تلوزییون ایرانم .....
بگذریم شما همون دختری هستی که میومدی تو وب مریم اگه هستی که فکر کنم هستی امید وارم وبت مثل ماله مریم موفق باشه بازم به وب من سر بزن

تلوزیون ایران که
آره همونم میسی که بهم سر زدی

مریم دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام چی شده ؟؟؟ مشکلت دقیقا چیه خانومی؟

لینکشو گذاشته بودم ولی انتشارو زدم نشد

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

وا مگه میشه...لینکت فیلتر نیس که؟

نه مطمئنم فیلتر نیس مریم من الان کلاس دارم ساعت 2اینجام میشه دو بیای؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

باشه..فعلا!

مریم جونم من اومدم الان میخوام یه بار دیگه آپ کنم اگه بازم نتونستم بهت میگم

asal دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام عزیزم می خواستم اجازه بگیرم لینکت کنم ! اجازه میدی؟

مرسی عسیسم خوشحال میشم لینکم کنی
لطفا بااسم leo messi for ever لینکم کن
شما چی عزیزم دوست دارین باچه اسمی لینک بشین؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد