Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

کلیپ ها تبلیغاتی لئو مسی!!

سلا به همه 

 

امروز میخوام چندتا کلیپ از مسی جونمبراتون بذارم شاید کلیپام تکراری باشهشرمنده 

آخه هنوز اول کارم نمیدونم باید چیکار کنم خوشحال میشم تو نظرات بهم بگین که چیکارکنم 

دوست دارین بیشتر براتون تو این وبلاگ چی بذارم؟؟فیلم یا عکس؟؟راستی من یه مصاحبه با فلیپ لام رو دارم میخواستم براتون بذارم ولی خواستم نظرتونو بدونم که دوست دارین این مصاحبه رو تو وبلاگم بنویسم یا نه؟؟خلاصه تو نظرات انتقادی پیشنهادی داشتین بهم بگینخوشحال میشم که پیشنهاداتتون رو همین اول کاری بدونم 

 

 

 

خب حالا بریم سراغ کلیپها ازاون جایی که فک میکنم شاید کلیپا تکراری  باشندر مورد هر کلیپی که میذارم توضیح میدم که کدومه که اگه یه وقتی داشتین دانلودش نکنین 

 

کلیپ اول همون کلیپیه که مسی چیپس تبلیغ میکنه  

 

 http://up6.iranblog.com/files/64v-pub-lays.m4a 

 

 

 کلیپ دوم همونیه که دونفر جدول حل میکنن مسی کمکشون میکنه فهمید کدومو میگم!! 

 

 

http://up6.iranblog.com/files/39v-pub-sportcenter.m4a 

 

 اگه خواستین بهم بگین لینک دانلود بقیه کلیپهای تبلیغاتیشم براتون بذارم 

 

بازم شرمندم اگه کلیپام تکراری بودن

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام عسیسم من تازه اومدم شرمنده! میبینم که آپ کردی....پس تونیستی!!!آفرین!
دارم میرم که دانلود کنم!!!

آره مثه اینکه از سرعت اینترنتم بود الان سرعت اینترنتم بهتر شده فقط مریم سایز عکسارو چیکار کنم؟؟

مهتا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام فرشته جون!
کلیپا عالی بود!
مر3000!
وبلاگ نویسیتم تبریک میگم!

سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم قابل نداشت

نیکی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام فرشته جــــــــــــــــــــــــــــون

یه درخواست داشتم
میشه لینک دانلود اینا رو از مدیافر هم بذاری
آخه من نمیتونم دانلودش کنم
ممنون میشم

چشم عزیزم اگه تونستم برات پیدا میکنم و تو پستای بعدی برات میذارم

آریا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام.این اولین باری است که من به وب شما سر می زنم لطفا کلیپ های تبلیغاتی مسی را از سایت هات فایل بذارینشاید بتونم دانلود کنمچون از سایت های دیگه دانلود نمی شن

خوش اومدید دوست عزیز
چشم اگه تونستم پیدا کنم حتما براتون میذارم یکی از دوستامون هم از مدیافایر میخواست ولی فعلا نتونستم پیدا کنم هر وقت پیداکردم براتون میذارم

آریا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

ممنون

خواهش میکنم

Ati & Leo دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

وایی من میخواسم بگم کلیپ تبلیغاتی بذاری دیدم خودت گذاشتی...ایول مرسسسسسسی من تازه دارم دان میکنم ببینم جیگرم چی کردهازش بیشتر کلیپ بذار ممنون میشم
راسی ی کلیپ تبلیغاتی از مسی هس برا هواپیما ک خودشا مثه پیرزنا کرده من داشتم ولی دختر دایی فوضولم پاکش کرداگه لینکشا دیدی لطفا بذار...
بازم مرسسسسسسی

چشم گلم لینک اون کلیپم دارم سعی میکنم 2یا3 پست بعد لینک اون کلیپم براتون بذارم

غزاله چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام گلم هرکارمیکنم دانلود نمیشن چکارکنم؟رو کلیپا کلیک میکنم یه چیز آبی میاد.به ایمیلم بجواب گلم اگه میتونی.2ست دارم.

الان جواب دادم عزیزم برو نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد