Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

شروع فصل با اولین 5تایی.....

سلام و تبریک به همه بابت برد دیشب بارسلونا 

 

 

بارسلونا   5                         ویا رئال    0  

 

گلزنان:تیاگو،لیونل مسی(2بار)،فابرگاس و سانچز 

 

بازم که طبق معمول فصل شروع شدو قراره از دست شبکه 3 حسابی حرص بخوریم من که همیشه وقتی 90و میداد از خوشحالی نمیدونستم چیکار کنم دیشب که قیافه عادل و دیدم هر چی فحش بود بار صداو سیما کردم ساعت حدودای 11بود که 90 شروع شد و ازاونجایی که هر وقت شروع میشه تموم شدنش با خداست دیگه مطمئن بودم که بازیو پخش نمیکنن من واقعا اعصابم خورد شده بود نمیدونستم گریه کنم یا بشینم فحش بدم هرکاری که فکرشو بکنین کردم خواستم ازاینترنت آنلاین بازی و نگاه کنم اونم نتونستم خلاصه چن دقیقه از بازی میگذشت که مامان و بابام ازدستم کلافه شدن و بابام گفت بیا پیدا کردم بیا از رادیو بازیو دنبال کن منم که چاره ای بجز این یه مورد نداشتم مجبور شدم بازیو از رادیو گوش کنم و اون موقع که من به بازی رسیدم تیاگو گل زده بود خلاصه چشمتون روز بد نبینه رادیو خش خش میکرد رفتم نزدیک یخچال دیدم اونجا صداش بهتر میشه تا آخربازی کنار یخچال خشکم زد و وقتی گل میزدن از ترس اینکه نکنه یه وقت رادیو قاطی کنه نمیتونستم خوشحالی کنموفقط جای خودم خشکم زده بود 

تااینکه نیمه اول تموم شدو منرادیو رو تکون دادم رادیو قاطی کردخلاصه باهزار تا مصیبت درست شدو نیمه دومم از رادیو شنیدماونجور که گزارشگر میگفت ویکتور والدس طول بازی فقط استراحت کرده بودو مثل اینکه بارسا تواین بازی تیکی تاکارو خوب اجرا کرده بودخلاصه دم همه برو بچه ها گرم گل کاشتن دیشبمن فقط از دوجا حرص میخورم 1:مسی هتریک نکرد 2:فعلا تو جدول زیر رئالیم بخاطر تفاضل گلامون (یه دونه) 

 

 

خب حالا دوستای عزیزم تو ادامه مطلب واستون عکسای بازیو گذاشتم و تو پستای بعدیم لینک دانلود گلارو هم واستون میذارم 

 

 

اینم عکسای بازی 

 

 

 

بارسا ویارئال جنگ در نیوکمپ  

 

 

 

 

چقدر خوشتیپ شده!! 

 

 

 

بدو پسر تومیتونی 

 

 

 ایول تیاگو فابرگاسیه واسه خودش 

 

 

 

 زنده باد سسک فابرگاس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

زنده باد مهندس تیم

 

خب عکسام تموم شد منتظر لینک دانلود گیها باشین

نظرات 5 + ارسال نظر
asal سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

منم از رادیو گوش کردم حیف شد می خواستم لئو رو ببینم تا جمعه هم نیستم ولی برام کامنت بذارید جمعه می خونم بای

آره خیلی حیف شد به نظرم بازی خوبی بود
چشم عزیزم حتما میام و بهت سر میزنم

مریم سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://lionel-10.blogsky.com

الهی بمیرم .....پس دیشب زجر کشیدی خیلی!!!!!
من دیشب آنلاین بازی رو دیدم ولی از اونجایی که سرعتم بعد از ساعت 12 قاط میزنه معلوم نشد چی دیدم!!! درهرصورت عالی بود همه بخصوص لئووووووووووووووووووووووووووو
ایشالله بازی بعدی هتریک میکنه...غصه نخور!

آره دیشب روز نحسی بود
ولی برد بارسا بهم انرژی داد
لئو که همیشه عالیه
ایشالا هتریک میکنه و از رونالدو جلو میزنه

احسان سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.10messi18.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم از وبم دیدن کنید

مرسی حتما میام

احسان چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.10messi18.blogfa.com

سلام مرسسسسی که اومدین بازم بیاین.

حتما

Il Gook جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام فری!!خیلی باحالیاااااااااا!!
این همه اطلاعاطو از کجا میاری دختر؟؟!!

سلام عسیسم!!!
اطلاعاته دیگه عشق بارسا و لئو باعث شده این همه اطلاعات داشته باشم!!!!!!1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد