Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

مصاحبه با لئو مسی

تواین پست من یه مصاحبه از لیونل مسی براتون گذاشتم که حدود چندماه پیش تویکی از مجله ها خونده بودم  امیدوارم خوشتون بیاد 

 

تفریحات:  

لیونل مسی اهل کتاب خواندن نیست تفریحات او عبارتند از تماشای تلوزیون و بازیهای کامپیوتری و رادیوئی و در اوقاتی که تمرین نمیکند یا فوتبال نمیبیند به جایی خیره می شود و فکر میکند یا میخوابد!!!!!!!! 

  

ازدواج: 

قرار بود در جام جهانی 2010 ازدواج کند ناوزد او!!آنتولا یک دختر معمولی آرژانتینی و از خانواده ای متوسط است که در شهر روزاریو(محل تولد لئو)به همراه خانواده اش زندگی می کندپدر این دختر یکی از طرفداران پروپا قرص لیونل مسی است و واسطه آشنایی این دوهم پدر آنتولا بود و مسی در مصاحبه اب با یکی از شبکه های اسپانیا تایید کرد قصد ازدواج بااین دختر را دارد ودر توصیف نامزدش گفت:او خیلی مهربان و آرام است والبته این هم خیلی مهم است که او نیز عاشق فوتبال است..... 

 

تنفر از رانندگی: 

مسی از رانندگی خوشش نمی آید البته رانندگی میکند اما اگر بتواند پیاده به جایی برود همین کار را میکند بااین وجود او 5اتومبیل دارد که همگی اتومبیل هایی گران قیمت هستند این اتومبیل ها عبارتند از: مازرانی 2009 به رنگ سیاه، لکسوس 4در4 مدل2009 به رنگ آبی تیره، آئودیQV به رنگ سفیذ، فراری اسپایدر به رنگ نقره ای و پورشه 911 توربو مدل 2009 به رنگ سفید....... 

 

شهرت: 

او در مورد شهرت و دردسرهایش می گوید:سعی میکنم با شهرت کنار بیایم شهرت با فوتبال همراه است و دست آدم هم نیست باید بپذیری خیلی چیزها هست که توداری و دیگران ندارند در عوض چیزهایی هم هست که دیگران دارند و تونداری!!.شهرت هزینه هایی هم دارد این جنبه هایی از فوتبال و هر چیز دیگری است که شهرت را برای آدم خلق میکند!! 

 

لباس اسپرت: 

همیشه بالباسهای غیر رسمی راحت تر است او دراین مورد میگوید:مهمترین بخش لباس راحتی است،و طبیعی است که بالباسهای غیر رسمی راحت ترم.خیلی اوقات دوست دارم بالباس ورزشی در زندگی معمولی هم باشم خیلی اوقات زندگی من بالباس ورزشی گذشته و طبیعی است که بااین نوع لباسها راحت تر باشم مثل همه جوان ها که با شلوار جین راحت هستند من هم همینطورم! 

 

کلکسیون کفش: 

او دراین باره میگوید:کفش مهمترین بخش زندگی ماست!هیچ کس به اندازه ی ما نمیداند که کفش بد چه معنایی دارد، کفش راحت کفشی است که باآن بتوان راحت راه رفت و حتی دوید. و جالب است که او عامل موفقیتش را کفش میداند!!!!!!!! 

  

محبوب بارسلونا: 

باشگاه بارسلونا با این شرط که مسی به اسپانیا سفر کند با او قرارداد بست واینگونه بود که او راهی منطقه کاتالان شد ودر همان زمان پیراهن تیم جوانان بارسلونا را برتن کرد. مسی اولین بازی غیر رسمی خود را با پیراهن بارسلونا در سال 2005 مقابل پورتو انجام داد وبرای اولین بار به طور رسمی با پیراهن این تیم در سال 2006 در مسابقات لالیگا مقابل تیم آلباسته در حالی که تنها 17 سال داشت پا به میدان گذاشت ودر همان سال به عنوان جوان ترین بازیکنی که در مسابقات رسمی برای بارسلونا گل زد شناخته شد. 

 

رکورددار بی رقیب: 

 بی شک باید برای او لقب رکورددار بی رقیب را داد زیرا در زمانی باور نکردنی توانست از تیمهای پایه بارسلونا ترقی کند وبه تیم اصلی وبزرگسالان بپیوندد او در فصل 2006-2005 شروعی طوفانی و خیره کننده داشت وبا پیراهن این تیم بود که درآن فصل بردهای باور نکردنی و به یاد ماندنی مقابل یوونتوس و چلسی را تجربه کرد... 

 

حالا بفرمایید ادامه مطلب 

سپهر حیدری:مسی قهرمان من است! 

  من عاشق لیونل مسی هستم حرکات او هر بیننده ای را مبهوت خودش می کند در کل به تیم بارسلونا علاقمند هستم ام آن چیزی که من را برمی انگیزاند که هر شب پای مسابقه های این تیم بنشینم بازی خیره کننده این پسر آرژانتینی است پابه توپ شدن ها وحرکات انتهاری اش خیره کننده است خیلی دوست دارم که یک روز به عنوان بازیکن در کنار او قرار بگیرم یکی از خصلت های او که همواره برایم جالب بود کم حاشیه بودن این مرد شماره یک فوتبال است که باید هربازیکنی آن را سرمشق قرار دهد!

نظرات 2 + ارسال نظر
آریا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

خیلی جالب بود فقط اگه از رانندگی خوشش نمی یاد چرا اینقدر ماشین داره فهمیدم حتما به خاطر کلاسشه حداقل ماشیناش از زرافه که بهتره فقط اینقدر به کامپیوتر نگاه نکن چشمات ضعیف می شه ها

خوشحالم که خوشت اومد
نمیدونم آره خب فک کنم بخاطر کلاسشه
چشم مواظب چشام هم هستم

سهیل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ق.ظ

آبجی واقعا مصاحبه ی زیبایی بود،امیدوارم سپهر حیدری ب آرزوش برسه.

ممنون داداشی منم امیدوارم به آرزوش برسه گناه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد