Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

سیاه و سفید!!!

سلام به همه دوستای گل خودم 

 

امروز میخوام عکسای سیاه و سفید از چندنفراز بازیکنان بارسارو براتون بذارم امیدوارم خوشتون بیاد   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

دوست داشتم عکسای همه بازیکنان بارسا رو بذارم ولی متاسفانه همینارو تونستم پیدا کنم  

خیلی ببخشید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

دستت درد نکنه
میگم از لئو بیشتر عکس بذار
مصاحبه هم خیلی خوب بود

خواهش میکنم عزیزم
چشم سعی میکنم تو پست بعدی چندتا عکس از لئو براتون بذارم

asal جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

عکسا عالی بود مر30

خواهش عسیسم قابلی نداشت

آریا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام عکس های سیاه و سفید عالی بودند لطفا عکس از الکسیس وسسک هم بذار

چشم سعی میکنم تویه پست هم عکسای الکسیس و سسک رو براتون بذارمفقط عکسای سیاه و سفید ازاونارو ندارم متاسفانه!!!

سهیل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ق.ظ

سلام،خیلی باحال بودن عکسا،مرسی آبجی.

خواهش میکنم قابلی نداشت

مهتا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام!
خیلی خوجـــل بودن!
مرسـی!

سلام
قابلی نداشت عسیسم!!

مهتا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام!
خیلی خوجـــل بودن!
مرسـی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد