Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای لئو مسی (1)

سلام به همه 

   

دیروز نتایج فوتبال اینجوری بود: 

ایران در کمال ناباوری 3 تاگل به اندونزی زد وگلهارو هم دوتاشو نکونام و یکیشو آندو تیموریان زد(الحق که این نکونام آب اسپانیارو خورده!!!) 

آرژانتین 1بر 0 ونوزوئلا رو شکست داد(البته کاپیتان مسی گل نزد بجاش پاس گل داد) 

واسپانیا 3بر 2 شیلی رو شکست داد 

و همونطور که میدونین برزیل  من بدون اینکه این بازیا رو انجام بده باکله میره جام جهانیچون میزبانهامیدوارم که  این دفعه برزیلقهرمان جام جهانی بشه 

 

خب دوستای گلم ازاین خبرا بگذریم حالتون چطوره؟؟؟!!!!!!!  

من قول داده بودم که توپست بعدی براتون چن تا عکس از لیونل مسی بذارم  تو پست بعدی هم به درخواست یکی از دوستای گلمون از الکسیس و سسک عکس میذارم 

 

حالا بفرمایین ادامه مطلب واسه دیدن عکسها

  

 

 

  

 

  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از عکسا اگه تکراری بودن ببخشید پست بعدی منتظر عکسای سسک و الکسیس باشین..

نظرات 7 + ارسال نظر
asal شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام عزیزم عکسات واقعا عالی بود بیشترشو ندیده بودم به منم سر بزن

چشم عزیزم اومدم

سهیل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام آبجی.
خیلی عکسای نازی بودن،کلی حال کردم...
واقعا ممنونم.

علیک سلام داداشی
واقعا عکسام خوشگل بودن!!!!!
قابلی نداشت

شبنم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییییییییییییی
خیلییییییییییییییییییییی
خیلیییییییییییییییی
خیلیییییییییییی
خیلیییییییی
خیلییییی
عالی بودمر۳۰

خواهش گلم قابلی نداشت
تفلدتم مبارک

شبنم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ

اونی که بغل کرده مامیشه
خیلی منون

آره فک کنم مامیش باشه

شبنم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

منظورم ممنون بود

شبنم شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

اون عکسی که چشمک زده خیلیییی خیلیییی ناسه
البته من هنوز باهش قهرم

آبجی قهر واسه چی؟؟بیخیال بابا گناه داره

Ati & Leo دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

وایی چ تیپش تو این عکسا خوشمله ژستای جدی بش خیلی میاد خیلی ملوس میشه...ای خوش بحال اون آنی چ حالی میکنهما اینور داریم پرپر میشیماون آنی الان 2 آسموناسخوشبخت بشند ولی من حاضرم هوو داشته باشما من قبول میکنمامرسی عکسا را تا حالا ندیده بودم...راسی از نی نی های این جیگرمون عکس بذار من ی چندتا عکس دارم از کوچولوگیاش اینقدر نانازه ک میخوای بری بخوریش

کلا همه جور ژستی بهش میاد
چه فرقی داره لئو با آنی خوش باشه ماهم خوشیم
چشم عکسای نی نی بودنشم میذارم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد