Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای سسک فابرگاس (2)

سلام دوباره به همه  

من امروز باکلی عکس دیگه از سسک فابرگاس اومدمفک کنم باید تو پست بعدیمم بازم عکسای سسک رو براتون بذارمانصافا این فابرگاسم خیلی خوش عکسه هرچی عکس ازش دارم یکی ازیکی خوشگلترهولی مسی ازاون خوشگلترو خوش عکس ترو باحال تره 

قبله عکسا میخوام چن تاخبرم بهتون بگم!!! 

 

رئیس باشگاه ویارئال بعده شکست 5بر0 گفته:فوتبال اسپانیا دو قطبیه (سایت گل)

رونی بعداز قهرمانی8بر دو منچستر ششمین هتریک خودرا درلباس منچستر انجام دادوحالا با 152 گل برترین گلزن تاریخ منچستر یونایتده!!!!(سایت گل) 

ویه خبرجالب:ذکایی گفته مخاطبان سریال ستایش بیشتر از فوتبال ایرانه!!!!! 

 

حالا بیخیال این خبرا بریم سراغ عکسا!!   

 

 

 

حالا واس دیدن بقیه عکسا لطفا برین به ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امیدوارم از عکسا خوشتون اومده باشه بقیه باشه برا بعد!!! 

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ق.ظ http://iran-hamedan.blogsky.com/

سلام خیلی خوب راستی ازت معلومه به فوتبال علاقه داری

فوتبال زندگیمه!

asal یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

انقد ایرانیا چشم نواز و قشنگ بازی مکنن که مردم ترجیح میدن اون سریال مسخررو ببینن

آره بابا فوتبال بازی کردنشونم عین فیلم بازی کردنه

غزاله سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام من دوباره مزاحم شدم!!!!!این پستت عالی بود منتظر پست فردات هم هستم.دوست دارمممممممممممم.

سلام شما مراحمین عزیزم
چشم عزیزم فردا یه آپ توپ بخاطر شما میکنم منم دوست دارم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد