Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای لئو مسی(2)

سلام دوستای باحال خودم خوفین همتون؟؟ 

 امروز میخوام براتون عکسا مسی جونمو بذارم تو پست بعدی هم عکسای سانچز رو میذارم 

 اول دوتا تا خبر میذارم بعدش میریم سراغ عکسا   

 

لیونل مسی ازیک دختر ایرانی خواستگاری کرد! 

منبع:سیمرغ

 

دنی آلوز:راز موفقیت بارسا سادگی است  

  

سایت گل- دانی آلوس در دو شرایط متفاوت به سر می برد. یکی زمانی است که به اردوی تیم ملی برزیل می پیوندد و دیگری زمانی است که با پیراهن بارسلونا به میدان می رود

آلوس در گفت و گو با گلوبوسپورته در صحبتهایی اعلام کرده که شرایط در این دو تیم کاملا متفاوت است

مدافع برزیلی بارسلونا درباره راز موفقیت بارسلونا گفت:« فکر می کنم که راز موفقیت ما در سادگی ای است که بازیکنان در درک شیوه بازی دارند. هر چقدر کارها آسان تر باشد، اوضاع بهتر است. این همان چیزی است که گواردیولا به ما آموخته و در نهایت همه دنیا سبک کاری بارسلونا را تحسین می کنند.»
آلوس در ادامه با اشاره به اوضاع تیم ملی برزیل و مقایسه این تیم با بارسلونا گفت:« مقایسه کردن هیچ وقت کار خوبی نیست. چون ویژگی های هر تیم متفاوت است. ولی زمانی که کارها ساده باشد، راندمان کار بالاتر می رود. بازیکنان تیم هم به اندازه کافی باهوش و هوشیار هستند که بتوانند این سبک را پیاده کنند. ما در تیم ملی برزیل در روزهای آرمانی مان نیستیم ولی تیم در حال شکل گیری است.» 

 

مسی از آمار ضعیف گلزنی اش در تیم آرژانتین ناراحت است! 

 

سایت گل – لیونل مسی از اینکه در چند بازی اخیرا نتوانسته برای تیم ملی کشورش گلزنی کند ناراحت است و می گوید وقتی با پیراهن آرژانتین به میدان می رود اضطراب دارد.

مسی از ماه ژوئن که در پیروزی 4 بر صفر آرژانتین مقابل آلبانی برای تیمش گلزنی کرده موفق به گلزنی نشده است.

از آن زمان تا به حال مسی در چهار بازی برای آلبی سلسته به میدان رفته اما نتوانسته دروازه حریفان را باز کند. آخرین آنها بازی دوستانه مقابل ونزوئلا بود که با پیروزی یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

مسی علی رغم رضایت و تمجدید سرمربی اش از این وضعیت دل خوشی ندارد.

او می گوید:" من در بارسلونا به هر شیوه ای گلزنی می کنم و تقریبا در هر بازی یک گل به ثمر می رسانم اما در بازی های تیم ملی آرژانتین تلاش زیادی برای گلزنی می کنم اما نمی توانم به هدفم برسم. شاید به این خاطر است که مضطرب هستم."

مسی در چهار بازی اخیر بارسلونا شش گل به ثمر رسانده است.   
 
حالا بریم سراغ عکسا
  
 
 
لطفا برین به ادامه مطلب
 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

خب من واسه امروز همینقد تونستم عکس بذارم اگه هم تکراری بودن خیلی خیلی عذر میخوام منتظر عکسای سانچز تو پست بعدی باشین 

فعلا

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://http:/lionel-10.blogsky.com

سلام عسیسم خیلی ناناس بودن..
خیلی میسی میسی...بازم ازین کارا بکن!!!!
خبره خواستگاری رو منم شنیدم.... پیش خودمون بمونه اون دختره من بودم نگفتم که ریا نشه!!!! به کسی نگی ها!!!! لئو گفت به کسی نگم !!!

سلام قابلی نداشت عسیسم
جدی میگی؟؟
ok آجی گلم چقدرم بهم میاین!!!!!!!!!!!!

شبنم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام فرشته جون
خیلیی خوشمل بودن دستت درد نکنه
لئو خاستگاری کردهدروغه نمیدونم این خبرا از کجا در میاد

سلام
خواهش گلم قابلی نداشت
منم نمیدونم خودمم بعده شنیدن این خبر اینجوری شدم>>

شبنم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ


بازم اومدم تشکر کنم که از لئو عکس گذاشتی
من عاشق عکسای لئوام
یه دونه باشه

خواهش میکنم عسیسم

حامد دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

عکس هات جالب بودن ولی در مورد خبرت به نظ من که غیر ممکنه

منم هنوز باور نکردم این خبرو!!!!!

asal دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام بابت عکسا ممنون خیلی خوشگل بودن راجع به خاستگاریم بگم که این ایرانیا هر روز یه توهم جدید می زنن کلا خوشالن

سلام بابت عکسا خواهش میکنم قابلی نداشت!
آره خوب اینم حرفیه من فک نمیکنم لئو از آنی دل بکنه!

Ati & Leo دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

ن من مطمئنم من ب مرگ طبیعی نمیمیرم آخری این بشر منا سکته میده...جوونم چ عکسایی..الهی فدای اون مماخت ک ی کوچولو بزرگه فدای اون چشای کوچولوت ک دل منابرده...امیدوارم این خبر صحت داشته باشه تا ما هم یکم امیدوار شیممرسی عکسای خوشملی بود

این پسر آخر هممونو یه روزی به کشتن میده
مماخش که خیلی ناسه چشاشم خوشمله
خواهش گلم قابلی نداشت ممنون که بهم سرزدی!!

آریا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام.خبر خواستگاری مسی از یه دختر ایرانی را برنامه ی خنده بازار شروع کرد.جدی نگیرید.عکس ها هم خیلی خوب بودن.

سلام
منم فهمیدم توبرنامه خنده بازار گفتن ولی مثه اینکه جدیه حالا نمیدونم منم فک نکنم جدی باشه آخه وقتی که لئو ایران و نمیشناسه چطر بیاد اینجا خواستگاری؟؟

سحر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام اجی فرشته وب عالی داری موفق باشی

سلام گلم ممنون

آریا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

ببینم مسی کی رفته فضا؟؟؟؟؟؟؟؟

والا منم نمیدونم

وحــیــــد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://barcaproxy.mihanblog.com

سلام آجی فرشته.

وبلاگ جالبی داری. خوشم اومد.

امیدوارم که همیشه موفّق باشی.

وبتو از وب هواداران ابدی لئو پیدار کردم.

به منم سر بزن. خوشحال میشم

سلام!
مرسی
چشم حتما سر میزنم!

فائزه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

فری از کجا شنیدی این خبرو؟؟مگه خودش دوس دختر نداش؟؟
نه بابا چاخانه بیخیال
دخترای بارسایی عزیز اصلا خودتونو ناراحت نکنین
بهتون اطمینان میدم چاخانه!!!

منم فک کنم چاخانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد