Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسلونا و آث میلان

سلام به همه  

من امروز باچن تا خبر و چن تا عکس اومدم 

خبرا: 

آرژانتین 3بر1 و با دو پاس گل مسی برنده شد! 

تیم ملی ایران تو زمین قطر 1-1 مساوی کرد! 

اسپانیا 6بر0 لیختن اشتاین رو برد!!  

گلزنان اسپانیا:نگردو(2)، ویا(2)، ژاوی و سرخیو راموس  

گواردیولا اولین مربی با 5برد در 5حضور اولش در ال کلاسیکو 

ویه خبر بد:ژاوی ازاین به بعد کمتر میتونه توترکیب باشهچون مصدومیتش اون جور که انتظار میره خوب نمیشه

و همونطور که میدونین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا با آث میلان هم گروه شده بازی این دوتیم هم 22شهریور ماه هستش....به امید برد بارسا  

 

            ؟؟؟؟؟؟       

 

 

و حالا بفرمایین ادامه مطلب واسه دیدن عکسا

 من خواستم این سری عکسای پپ گلمونو بذارم امیدوارم خوشتون بیاد!! 

 

 

 

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

عکسام تموم شد فعلا بای!!

نظرات 12 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

جالب بودن عکسا

بیچاره ژاوی دلم براش سوخت

منم خیلی ناراحت شدم!

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://lionel-10.blogsky.com

ژاوی طفلی!! ایشاللله خوب بشه دوباره مهندسون برگرده!!!!
هورا اسپانیا
هورا پپ
هورا مهندس
لئو هم دیشب ترکوند ........
ایران هم که کلا مهم نیس!
میسی گلم!

منم خیلی دلم برا مهندسمون میسوزهایشالا که خوب شهلئو که فداش بشم کارش ترکوندنهایرانم که........خواهش عسیسم!!!

Ati & Leo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

آخه عزیزم ژاویمن دلم براش سوختامیدوارم زود زود بهتر و بهترتر شهاگه دوسم بفهمه خودشه میکشه
۲۲شهریور روز ییروزیه ما روزه شکسه دشمن ۲۲شهریور
۱۰۰٪بارسا برنده میشه من مطمئنم...ولی عجب روزی بشه ها من بارسایی داداشم میلانی روزه دعواس اون روز
جونم مربی خوش تیپ خوشجیل با وقار خودمون به به
جونم ویا جای فرشته هاش خالی...
مسی فدای اون پاس گل ک میدی پاس گلی ک میدی مهمتر از گل...
مــــــســـــــی مسی هـــورا مــــــســــــی
مرسسسسسی

منم امیدوارم مهندس زودتر خوب بشهبه دوستت نگو دیگه گناه داره
22 شهریور روز پیروزی ما روز شکست دشمن(دمت گرم اینو خوب اومدی)
اون روز تو خونه ماام احتمالا دعوا بشه!!
مسی نباشه که فوتبال نابود میشه!!!!!!
خواهش گلم

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://lionel-10.blogsky.com

فرشته چرا عکسات باز نمیشن!؟؟؟؟

باز نمیشن؟؟
نمیدونم بذار الان دوباره میذارمشون
مرسی که گفتی

Ati & Leo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

دقیقا عکسا حالت شکسه میاد

یعنی چجوری میاد عکسا؟؟!!

Ati & Leo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

باز نمیشه!!

چرا آخه تو واسه من باز میشه!!
باشه عسیسم الان دوباره میذارمشون

مریم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ http://lionel-10.blogsky.com

دوباره عکسا باز نمیشن!!!!

آبجی الان میرم کلاس بعده اینکه برگشتم دوباره میذارمشون
اگه میشه بعدازظهرم بیاین اینجا اگه بازم باز نشد بهم بگین

شبنم چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

دمت گرمولی عکسای منم باز نمیشنایشالا که بازیو میبریم

خواهش گلم
الان یه بار دیگه عکسارو میذارم شرمنده

asal چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

مرسی بابت عکسا

حالا بدون ژاوی چیکار کنیم وقتی نیست انگار یه چیزی وسط زمین کمه
ایشالا خوب شه
اپم خوشال میشم سر بزنید

خواهش میکنم گلم
آره واقعا به ژاوی نیاز داریم منم امیدوارم حالش زودی خوب بشهچشم عزیزم الان میام!

Ati & Leo چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

فرشته جون مرسی عکسا باز شد...عکسای توپیه...
ولی عجب مربی داریما خوش استیل و خوش تیپ من پپ را بیشتر کچل دوس دارمبدو مو رو سرش خوشگل تره و البته بدون ریش...
مرسی عزیزم

خوشحالم که بالاخره باز شدن عکسا!
مربیمون،مهاجماممو،مدافعامون،هافبکامون،نیمکت نشینامونو........همشون خوشتیپن
پپم که کچلش بانمک تره!!
خواهش گلم قابلی نداشت!

آریا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

بیچاره ژاوی حالا بدون این مهندس پاس کی پاس گل می ده اگه مسی بخواد هی پاس گل بده که رونالدو ازش جلو میو فته یه خبر خیلی بد یعنی مسی میره :http://www.goal.com/iran/news/1835/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7/2011/09/07/2654741/%D9%85%D8%B3%DB%8C-%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%84%D8%B2-%D8%A7%D9%84%D8%AF%D8%A8%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%85

خدا نکنه رونالدو جلو بافته رونالدو که مقابل مسی عددی نیس
نه فک نکنم مسی بره چون خودش گفته بود که نمیتونم خودم و تو لباس دیگه ای غیر از لباس بارسا تصور کنمو اینجام که گفته فقط آرزو داشتم که تواون تیم بازی کنم
مسی تاابد واسه بارساست نگران نباشید

بارسا نذاشت من به خلاف کشیده بشم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

میلان رو امیدوارم تو فینال ببریم

ایشالا که میبریم مگه ما باختنم بلدیم؟؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد