Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

کلیپ های لئو

سلام  

من امروز صبح زود بیدار شدم تابراتون آپ کنموهمچنین ساعت 10صبح مسابقه دارم ازتون میخوام که برام دعا کنین 

من چن تا کلیپ واستون میذارم با چند تا خبر 

خبرا: 

فجر سپاسی3و سپاهان اصفهان 2 

پرسپولیسم تو زمین ذوب آهن 2-2 مساوی کرد 

شهرداری تبریز و راه آهن 2-2 مساوی شدن 

و بعده مساوی کردن پرسپولیس به صورت استیلی سیلی زدن 

 

حالا کلیپ:   

این همون کلیپیه که مسی خودشو شبیه پیرزنا کرده 

 http://www.faupload.com/upload/90/Shahrivar/a0v-pub-aireuropa.m4a 

 

اینم کلیپیه که به بچه ها فوتبال یاد میده خیلییییییییی باحاله 

 

http://www.faupload.com/upload/90/Shahrivar/6bv-pub-bubbaloo.m4a 

 

اینم یه کلیپه باحال با ژاوی هستش 

 

 

دوستای گلم هرکدومتون نتونستین این کلیپارو دانلود کنین آدرس ایمیلتونو بدین و بهم بگین تابراتون بفرستم چون از هیچ سایت دیگه ای پیدا نکردم.شرمنده

نظرات 8 + ارسال نظر
حامد جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

جالب بودن
زدی تو کار تبلیغاتا

تو مسابقتم ایشالله که اول که نه دوم زیادته سوم خوبه

!شوخی کردم موفق باشی!

اول شدم!!!!

Ati & Leo جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام...آپت عالیه...
راسی ک سیلی زده 2 گوش استیلیب خدا دیشب پرسپولیس عالی بازی کرد اینقدر موقعیت گل داشت ولی مساوی کرد
مرسی بابت لینک اون کلیپ اولی حالا برم اونا را دان کنم ببینم مسی چ کرده
مرسسسسسسسسی

نمیدونم کی سیلی زده آره بازی پرسپولیسم دیدم عالی بازی کردخواهش میشه عزیز دلم

Ati & Leo جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

راسی عزیزم من برات دعا میکنم موفق باشی با اینکه میدونم حتما هورررا میشی

آره عزیزم هوراااااااااااااااا شدم

سحر جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

سلااااااااام ابجی فرشته اپت عااااااااااااااالی بود
پر س پولیسم دیشب به کمک بازیکن دوازدهمشون [داور]تونست مساوی روبگیره
امشبم بازی حساس اس.اس وتراکتور
ایشاا... اس.اس میبرهاها راستی شما طرفدارتراکتور بودی
ایشاا...هرتیمی که بهتربازی کنه ببره

سلام عزیز دلم
نه بابا سحرجونم اونجوری نگو اینجا پرسپولیسیم وجود داره شاید ناراحت بشن
منم امیدوارم هر تیمی که خوب بازی میکنه ببره

Ati & Leo جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

ن فرشته شما ک دیدید فوتبالا بگید ب خدا داورش ضد پرسپولیس بود چندتا پنالتی نگرفت همش بر ضدمون بود اصلا این مربی معروفه ب ضد پرسپولیسیه...
تراکتورت امشب مطمئن باش هوررا میشه

تبرد تراکتورو تبرییییییییییییییک میگم

asal جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلا م عزیزم بابت کلیپا مرسی فقط من اولی رو نتونستم دانلود کنم اگه زحمتی نیستش برام بفرست
پرسپولیسم دیشب عالی بازی کرد من 10 بار مردمو زنده شدم

سلام عسیسم
اولی رو حتما برات میفرستم فقط هفته بعد میتونم بفرستم شرمنده

محمدرضا دشت بش جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://fcbarcelona-xavi6.blogfa.com

سلام فرشته جون.من واقعا از صمیم قلب پیروزی تراکتوررو در برابر این اس اس های پوچ تبریک عرض میکنم.خیلی دوست داشتم قبل از دریب روحیشون تا سر حد مرگ تخریب بشه. و اولین باخت اونم تو آزادی و جلوی 75هزار تماشاگر عواقب خوبی نداره.حالا وضعیت روحی پرسپولیس از اس سر تره. و صدر نشینی تراکتور رو هم بت تبریک میگم.چون فوق العاده بازی کرد.برد واقعا تاکتیکی بود.قلعه نویی برنده ی این دیدار بود.
درضمن وب فوق العاده ای داری خیلی زیباست.فقط ژاوی مصدوم نیست.شایعه است

سلام
منم به همه این برد و تبریک میگم مرسی که بهم سر زدی
امیدوارم پرسپولیسم تو دربی استقلال و ببره
مصدومیت ژاوی رو هم نمیدونم منم از یه جا شنیده بودم!!!!!!!!!!!

غزاله چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام فرشته کلیپات دانلود نمیشن یه چیز آبی میاد چی کارکنم؟

نمیدونم عزیزم کدومشو نتونستی دانلود کنی برات میل کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد