Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسلونا8 اوساسونا0!!!

سلام به همه دوستای گلم!دلم براتون یه ذره شده بود 

خوفین دیگه همتون؟؟ 

دیدین یه هفته ای رو که نبودم چی شد؟؟ 

فقط یه هفته نبودما همه چی داغون شد!! 

1-تراکتور که به مدت یه هفته اومد صدر جدول به نفت تهران باخت و با توجه به نتیجه دربی که استقلال 2بر 0 برد اومد رده سوم جدول 

2-بارسلونا و سوسیداد 2بر2 مساوی شدن 

3-بارساو میلان دوباره 2بر 2 مسای شدن 

3-الکسیس جونم به مدت 2 ماه مصدومه و بازی نمیکنه 

4-اینیستام به مدت یه ماه بازی نمیکنه 

خلاصه همش بد بیاری بود تواین یه هفته ای که من نبودم ولی دیروز من برگشتم و ............  

1-بارسا 8بر 0 اوساسونا رو شکست داد 

2-لئو جونم هتریک کرد 

3-فابرگاس بهترین بازیشو انجام داد 

4-ویا هم باحال بود  

راستی بچه ها ویارو دیدین؟؟موهاش چه باحال شده بود؟؟ 

خوب دوستای گلم فعلا بای تو پست بعدی براتون چن تا کلیپ با چن تا عکس از بازی براتون میذارم 

 

 

      بارسلونا 8          اوساسونا 0

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://http://iran-hamedan.blogsky.com/

e l s h @ n یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

اقا عالللللل
ییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آره همه عالی بودن

Ati & Leo یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سللللام فرشته جون...
دیدی بارسا چ کرد دیگه بهترین از این نمیشدمسی را بگو چ کرد من کغش کردم پای تی وی
درود بر بارسا و درود بر مسسسسی
مرسسسسسسی عزیزم

سلام عسیسم
بارسا که فوق العاده بود
مسی ام که نایس تر از همیشه بود فداش بشم
ویوا بارسااااااااااااااااا

Ati & Leo یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

راسی نتیجه دربیچی بگم
راسی چرا اینیستا و الکسیس جدا از هم در جایگاه ویژه نشسندنکنه رابطشون خوب نیسمن عاشق جفتشونم
بازی برگشت میلان میترکونیم

من دوس داشتم پرسپولیس ببره
نمیدونم چرا جدا بودن والامنم هرجفتشونو دوس دارم
میلان که ازالان باید خودشو واسه شکست آماده کنه

ali دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://lllbbbooo.blogfa.com

سلام برد بارسا رو به همه بارسایی های عزیز تبریک می گم

ما هم این برد و به شما تبریک میگیم

آریا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

تبریک برای برد بارسا و باخت رئال

تبرییییییییییییییییک

سحر دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://messi-love.blogfa.com

سلام فرشته جون این یه هفته نبودی دلمون خیلی برات تنگیده بود استقلال عزیز دلمم که دربی رو برد حسابی حال کردمچه خبرا
راستی ابجی مریم اپ نکرده تو خبری ازش نداری

سلام عزیزم منم دلم براتون حسابی تنگ شده بود
از آبجی مریم نه خبری ندارم

آریا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

بارسلونا می خواد کهیل را بخره تا یه دفاع داشته باشه چون کهپیکه مصدومه پویول شرایطتش خوب نیست آلوز و بوسکتس هم کمی مصدومن نیمار هم امروز با قرار داد 60 میلیون یورو و دستمزد سالانه 7 میلیون یورو به رئال می پیوندد

کاش کهیل بیاد چون واقعا تواین شرتیط به یه مدافع نیاز داریم
نیمار چرا داره خودشو از چش میندازه؟؟چرا میره رئال؟؟؟

ثمین جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام فرشته جونم یکی از دوستام به اسم ثمین که الان کنارم نشسته از وبت خیلی خوشش اومده الان داره میگه بنویم عاشقته

بهش بگو منم همتونو دوس دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد