Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای پیکه (1)

سلام به همه 

دیدین چی شد؟؟امروز 1مهره!یعنی اگه جمعه نبود الان تو مدرسه بودیم!تابستون خیلی زود گذشتحالا خدارو شکر فردا تعطیلهیعنی دوروز دیرتر میریم به مدرسه که خود این دوروز خیلی خوبه!من شاید ازاین به بعد نتونم زود زود آپ کنمیا خدااااااااافکرشو بکنین 7بریم مدرسه 3برگردیمبد شانسی ازاین بیشترمن روزای پنجشنبه و جمعه آپ میکنم و کل خبرایی که در عرض همین یه هفته تو فوتبال اتفاق افتاده براتون میگم 

 

 

  توادامه مطلبم چن تا عکس از پیکه گذاشتم یه سر بزنین! 

 اینم لینک عکسا 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه عکسام تکراری بودن شرمنده 

فعلا خدافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.anjelchat.ir

سلام دوست خوب من خوشحال میشم به چت روم من بیای و با هم تبادل لینک کنیم بدو بیا منتظرم[قلب][گل][بوسه]

سلام الان میام!

مهدی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.loveone.blogsky.com

سلام فرشته خانوم

من عاشق بارسلونا هستم

خیلی باحاله

سلام
خوش اومدین به جمع آبی اناری دلان

asal جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام وای چرا تابستون اینقد کم بود


بازی فردا رو بگو چرا بازی رئال ۹:۳۰بارسا ۱۱:۳۰ حالا چیکار کنم

سلام نمیدونم والا چرا اینقدر کم بود!
اعصابتو خورد نکن عزیزم

غزاله جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام آجی دمت گرم خیلی عالی بود

سلام خواهش میکنم

shamim جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

salam khanumi ina k baz nashodan komakkkkkkkkkkkkkk

باز نشد؟؟امکان نداره یه بار دیگه بیا اگه بازم باز نشد بگو دوباره بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد