Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

شاید آخرین آپ!!!

سلام 

 این شاید آخرین آپ باشه البته من آخر هفته ها آپ میکنم ولی فقط خبر میتونم بذارم و شایدم هرازگاهی چن تاعکس چرا تابستون اینقد زود میره از من تواین مدت اگه خوبی بدی دیدین حلال کنین من میخوام اینجا ازیه نفر عذرخواهی کنم امیدوارم که منو ببخشه خودش میدونه کیه ببخشید واقعا ازکاری که کردم عذر میخوام 

بچه ها خیلیییی دوستون دارم و مواظب خودتون باشین فردا عکسایی از بازی بارسا رو براتون میذارم البته بعده ساعت 3آخرهفته ها یه سر بهم بزنین  

حالا میخوام ازحس و حال مدرسه درتون بیارم 

میخوام عکسای تولد یکی ازدوستامون رو براتون بذارم که روز تولدش باروز تولد بارسا یکیه 

وتواین عکسام همزمان واسه خودشو بارسا تولد گرفته 

 

 http://www.up.iranblog.com/images/gooxysewcu0bb19vl5k.jpg

  

 http://www.up.iranblog.com/images/4frogvm3uvy7sbji03y.jpg 

خوش به حالش کاش تولد منم با تولد مسی یکی بود!!! 

همتون مواظب خودتون باشین و آخر هفته ها یه یادی ازمن بکنین 

خدانگهدار همتون تافردا!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

ایشالله اون شخص محترمبخشیدت!!

فقط ما اینو نفهمیدیم که این دوستش تولدش با بارسا یکی بوده یا با مسی؟؟

بعدیه چیز دیگه مگه بارسا هم تولد داره؟؟

ایشالا که میبخشه
نه تولدش با بارسا یکی بود
آره بابا قراره روز تولد بارسا اینجارو بترکونم

غزاله شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام آجی فهمیدم الان تو نتی تو روخدا تا امشب چند تا کلیپ بذار خواهش میکنم ازت فرشته کمکککک چند تا کلیپ بذار فدات شم من.

سلام عزیز دلم آخه آپلود فیلم خیلی طول میکشه عزیزم

غزاله شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

وای چه دوست باحالی داری رشته جونمممممممممممممممم

.........

غزاله شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

فرشته جونممممممم!واسم کلیپ آپ کن....تورو خدا.

اگه تونستم فردا حتما آپ میکنم فردا میشه یا نه؟؟

مریم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

منم دلم برات تنگ میشه...ایشالله که همیشه موفق باشی عزیزم.... برات بهترین ها رو آرزو میکنم....
ایشالله تولد دوستت هم مبارک باشه!!!!

منم خیلیییییییییی دلم به همه مخصوصا تو میتنگه
مواظب خودت باش دوست دارم یه دنیا
فراموشم نکن عزیز دلم
موفق باشی خانوم دکتر آینده
و بای

asal شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

خوش به حاله دوستت منم میخوام از این دفلودا


منم دیگه رفتم واسه اخر هفته ها مثل خودت البته من اگه وقت کنم وسط هفته هم اپ میکنم

به امید برد بارسا

الهی خودم واست دفلد میگیرم
منم وقت باشه وسطام میاپم ولی فک نکنم وقت بشه
ایشالا امشب سوراخشون میکنیم

متولد ۲۹ نوامبر پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ

اون که لوگو بارسا هستش شب تولد خودم هست با شب تولد بارسا که از شانس روزگار شب الکلاسیکو 5 بر 0 هم شد-خلاصه شب عالیی بود-جای همگی خالی.اینجا فیلم و عکس هایی دارم که برات می فرستم.ولی فقط برا خودت -
اون یکی هم که محمد دوستم که عاشق xavi هستش به افتخارش برای بیشترین بازیش تو بارسا گرفت-اون شب باغ بودیم و خیلی هم خوش گذشت.
امیدوارم همیشه از دیدن بازیهای بارسا لذت ببرین.
بازیکن ها میان و میرن واین بارسا هست که میمونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد