Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسلونا و باته!!!

سلام دوستای گلم مدرسه ها چطورن خوش!!! میگذره؟؟ 

امروز اومدم یه آپ کوتاه بکنمو برم بازی بعدی بارسا 6مهر !! ساعت 22:15 تو ورزشگاه هرودسکی 

 

 

                ؟؟؟                
 
به امید برد بارسا و هتریک دوباره مسی 
 
تو ادامه مطلب عکسای بازی با اتلتیکو مادرید و براتون گذاشتم که 5بر0 بردیم و مسی هتریک کرد 
بابت تاخیر عکسا شرمنده!! و درضمن بارسا اومد سوم و این روزاست که دوباره صدر جدول و بگیریم تاآخر فصل!!!!
 
حالا بفرمایین ادامه مطلب دوکسای باحالم!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی قربون این پسر برم که اینقدر ماههمرسی مسی عزیزم که قبله رفتن به مدرسه با هتریکت بهمون روحیه دادی تو بهترینیییییی لئو من  

دوستای گلم من دیگه شاید آپ کردنم به روال عادی برگرده!!شاید بازم زود زود آپ کردم دفعه بعدم باچن تاکلیپ دوباره برمیگردم 

فعلا خداحافظ......

نظرات 5 + ارسال نظر
غزاله دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام آجی من آخرین باره میام تو وبت همیشه تو خاطرم هستی جمعه ها بهت سرمیزنم فعلا.

سلام عزیزم ممنون عزیزم فعلا

shamim دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

salam asisam merc damet garm mibusamet

سلام ممنون

غزاله دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

آره فری شاهکار بود باریک ولی کاش فابرگاس و ژاوی و پدرو هم گل میزدن...

ایشالا اونم بازیای بعدی عزیزم

غزاله دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

ولی داوید موهاشو آب شونه نکرده بود!!!!!!!

نمیدونم والا!!!!!!!!!!!!!!

asal سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام دیدی هتریک کرد بهت گفته بودا

سلامممممممم
آره خود لئو بهم گفته بود حال کردی قولشو؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد