Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای بازیکنان بارسلونا......

سلام 

اگه بدونین الان چقدررر خوشحالم میدونین چرا خوشحالم؟!؟!؟!؟!فردا تعطیله!!!یعنی ازای به بعد دوروز پشت سرهم مدرسه ها تعطیله و من خیلیییییییییییییییییی خوشحالم اونقدر خوشحالم که براتون تادلتون بخواد عکس آوردم!!البته یه ضدحالم دارم که امشب بازی بارسا از شبکه 3پخش نمیکننو این یعنی اینکه بدبخت شدیم رفت پی کارش!! باید با خش خش رادیو بازیو گوش!! کنیم حالا اعصابتونو بیشتر ازای خورد نمیکنم!!بفرمایین ادامه مطلب عکسایی از بازیکنای بارسا رو گذاشتمراستی دوست دارم نظرتون رو راجبه قالبم بدونم من این قالب و خیلی دوست دارم آخه قالب اول آجی بود منم میخوام با گذاشتن این قالب خیلی خاطره ها واسه خودم و بعضی از شماها زنده بشه

 

  

واسه دیدن بقیه بفرمایین ادامه مطلب

راستیییییی اگه عکسام تکراری بودن خیلی عذر میخوام

 

این از آنتولای خودمون(دوست مسی) میشناسینش که؟؟!!!! 

 

 اول عکسای دنی آلوز!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 وحالا عمو پویول!!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

  

  

 

و حالا عکسهای پدرو رودریگز! 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

   

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 حالا داداش ژاوی!!

 

  

 این عکس همون کلیپیه هست چون تکراری بود نذاشتم هرکدومتون خواستین که این کلیپ رو براتون بفرستم آدرس میلتونو بهم بدین و بهم بگین تا براتون بفرستم!! 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

   

 

 

 

 

  

  

 

 

 

امیدوارم که عکسام زیادی تکراری نبودن!!به امید برد بارسا تو بازی امشب!فردا منتظر عکسای بازی باشین دوستون دارم! فعلا بای تا فردا..........

نظرات 6 + ارسال نظر
غزاله چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام آجی پخش نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه.........

نه عزیزم ایران پخش نمیکنه........

shamim چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

2st dokhtar messi va pedro khoshgelan mese villa va fabi va alvez bisalighe nistan!!!!!!!!!

نمیدونم والا!!!!!!!!!!

غزاله چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

آجی محشربود مرسی بازم از این عکسای خوشمل بذار گلم ولی خداوکیلی پدرو خیلی ماهه خوشگله خدایی ویه چیزدیگه نمیدونم چراگواردیولا پویول رونگه داشته آخه بازی بلدنیست اصلا یکسره توپ میزنه به اوت!!!!!تازه خیرسرش کاپیتانم هست!!!من که بهش میگم تراکتور!!!!!!!!!

همه بازیکنای بارسا ماهن!ولی عزیزم پپ خودش میدونه چیکار کنه درسته پویول بعده مصدومیتش نمیتونه خوب بازی کنه ولی به دلیل سن بالاش تو ترکیب تیم خیلی به درد میخوره و بچه ها بیشترمیتونن ازتجربه هاش استفاده کنن

MojtabaMax چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://alonemax.blogsky.com

سلام...میخواستم ببینم چندتا عکس باکلاس از کریس رونالدو نداری؟...یا مثلا یه عکسی که مسی و کریس با هم انداخته باشن...ممنون میشم بذاری تو وبت...گذاشتی خبر کن...
فدات..بای...

سلام
همونطور که میدونین اینجا وبلاگ هوادارای لئو مسی هستش ولی چشم سعی میکنم که دفعه ی بعد عسایی از رونالدو و مسی رو هم بذارم چشم خبرتون میکنم
بابای

غزاله چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام آجی امشب فوتبال پخش میشه چراخبرای اشتباه به مامیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

سلام عزیزم چرا اینقدر عصبانیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من گفتم ایران فوتبال و پخش نمیکنه که نکرد والا نگفتم بازی پخش نمیشهشرمنده که منظورمو بد رسوندم

رها پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://avaaayemanoto.blogfa.com

عکس های مسی.فابرگاس را چرانگذاشتی راستی کلیپ ژاوی رابدهبای

آخه عکسای مسی و فابرگاس رو تو پستای قبلی گذاشته بودم
عزیزم ایمیلت یادت رفته آدرس میلتو بده تا کلیپ ژاوی رو برات بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد