Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسلونا 1 اسپورتینگ گیخون0!!صدرنشینی دوباره!!

سلام به همه 

تبریک میگم به همتون 1:بخاطر برد شیرین دیشب2:بخاطر صدر نشینی دوبارمون 

 

 
دیشب همه عالی بودن مثه همیشه و با این همه مصدوم بهترین نتیجه ممکنو گرفتیم   
 
      اسپورتینگ گیخون 0         بارسلونا1  
گل بازی توسط آدریانو  
آبیدالم که مصدوم شد وحالا کلی مصدوم داریم امروزم قرار بود آفلای عمل بشه حالا نمیدونم حالش خوبه یانه!!!امیدوارم عملش موفقیت آمیز بوده باشه!!فابرگاسم که ازاونجا مصدوم شد اونم تو تمریناتنمیدونم اونا تو تمرینات مگه چیکار میکنن آخه؟!؟!؟!
راستی اینم لینک دانلود گل بازی 
 
اینم ساعت بارسا واسه گوشی که متاسفانه گوشی من ساپورتش نکرد!!بعید میدونم این ساعت و نداشته باشینش ولی گفتم براتون بذارم که اگه یه وقتی نداشتینش حالشو ببرین  
برین این سایت واسه دانلود ساعت بارسا واس گوشی!! 
 
راستی دوستای گلم تولد سونگ ایل گوک عزیز رو(البته بایکم تاخیر)به همتون تبریک میگم 
اینم عکس سونگ ایل گوک عزیزم   
 
چقدر نازه!ناسی 
حالا بفرمایین ادامه مطلب واسه دیدن عکسای بازی 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دفعه بعد چن تا عکس از مسیبراتون میذارم منتظر باشین 

فعلا بابای

نظرات 8 + ارسال نظر
Faezeh.R دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام.خوبی؟مرسی تولدسونگو تبریک گفتی ولی آخه سونگ ایل گوک چه ربطی به بارسلونا داره این وسط؟؟
ولی خداییش یادت نبوداااااااا!ولی مهم نیس.تو این دنیا فقط من و زهرا هستیم که هنوزم از صمیم قلب دوستش داریم و همه فراموشش کردنیعنی هیچ کس تو دنیا وجود نداره که سر حرف و عشقش بمونه و همه فقط واسه سرگرمی دوروغ میگن


سلام
از کجا معلوم سونگ طرفدار بارسا نباشه؟
اتفاقا حس ششم من میگه که سونگ طرفدار بارساست
چه افتخاری بیشتر ازاین که روز تولدش با برد بارسا یکی بود؟!؟!؟
نه انصافا یادم رفته بود وقتی که تو گفتی یادم افتاد(مرسی)
خوب عزیزم فراموشش که نکردیم من حتی بخاطرش وبلاگمو آپ کردم
چرا وجود داره مثه عشق من و مسی

Faezeh.R دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

راستی چرا عکس زشتشو گذاشتی؟؟الان همه فک میکنن واقعا این شکلیه

کجاش زشته اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب این شکلیه دیگه

asal دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلا م خوبی دوستم

دیدی پنالتیو نگرفتن
راستی تولد اون اقائه که نمیشناسمشم مبارک


کی هستن؟

سلام عزیزم
بله دیدم نامردااااااااا
ممنون عزیزم
نمیدونی کی هستن؟!؟!؟

ایشون جناب اقای سونگ ایل گوکبازیگر نقش جومونگ هستند!!

asal چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

اوا من من نشناختم

ژینوس چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

سلام فرشته جون
شرمنده من رئالیم...
ولی مطالب فوتبالی برام چندان جالب نیست چه برسه به تیم مخالفففففففففففففففففف
به من سر بزن عسیسم
راستی برای تولدمم ممنون

سلام

رئالی؟!؟!؟!
یاخدااااااااااااااااااااا
چشم سر میزنم عسیسم!
خواهش گلم قابلی نداشت!!

غزاله چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام آجی فرشته جونم من دوباره اومدم جمعه ها منتظرم باش تا فردا زمان بعدی بازی بارسا رو واسم ایمیل کن خواری دلم واست تنگیده بود عزیزم.تبریک میگم که بارسابرد.تازندگی هست بارساهم عشق ماست منتظرم...

سلام عزیزدلم خوش اومدی
چشم عزیزم همین الان برات میفرستممنم دلم برات تنگ شده بودمنم به همتون این برد و تبریک میگم
viva barca

غزاله چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

خواهری منتظرما........

چشم عزیزم حتما میفرستم

ژینوس پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://zhinoos.blogsky.com

راستی این سونگ عجب رژی زده ها

وااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کجاش بنده خدا!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد