Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسلونا و مایورکا در نیوکمپ بدون ستارگان!!!

سلام  

بابت اینکه به قولم عمل نکردم شرمنده!بسوزه پدر بی اینترنتی!شارژ ای دی اس ال تمومیده بودواقعا شرمندتونم قرار بود عکسای مسی ان پنجشنبه بذارم ولی...... 

قول میدم این پنجشنبه جبران کنم! 

خب حالا بریم سراغ خبرا 

 

بارسلونا  1   گرانادا  0   گل:ژاوی    

 

 

                               

  

 

       

بازی بعدی: بارسا با مایورکا امشب(90.8.7)ساعت 22:30 در ورزشگاه نیوکمپ 

بازی پرسپولیس و داماش گیلان امروز 15:30 در زمین داماش! 

بازی تراکتور سازی تبریز و فجرسپاسی تو شیراز ساعت 16... 

 

خب بریم سراغ بحث راجبه بازی امشب بارسا 

 

 

                                                        

 

ترکیب احتمالی بارسا: والدس، آلوس، ماسچرانو، آدریانو،ژاوی، بوسکتس،اینیستا، تیاگو،مسی،سسک،ویا 


ترکیب احتمالی مایورکا:آئوآت،سندروس، ویکتور، رامیس، بیگاس ،پینا، تخرا،پره یئرا، انسوئه، کاستر،وامد 

توسایت بارسا دیدم که نوشته پویول و پیکه به بازی میرسن ولی فعلا چیزی درمورد اینکه امشب توبازی هستن یا نه نشنیدم 

وهمونطور که میدونین متاسفانه توبازی با گرانادا پدروهم مصدم شد!و10 تا 16 روز نمیتونه بازی کنه 

 

سعی میکنم فردا بیام و آپ کنم لینک دانلود گلا و عکسای بازی رو براتون بذارم 

به امید برد پر گل 

قربون همتون بابای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد