Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای سسک فابرگاس (1)

سلام به همه 

من باکلی عکس از سسک فابرگاس اومدم قول داده بودم که تواین پست از سسک و سانچز براتون عکس بزارم اما چون عکسهای فابرگاس زیاد بود مجبورشدم چند پست فقط عکسای سسک رو براتون بذارم امیدوارم ازاین عکسها خوشتون بیاد بعده اینکه این عکسها تموم شد عکسای سانچز رو براتون میذارم  

 

 

حالا برای دیدن بقیه عکسابفرمایین ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب بقیه عکسها بمونه واسه پست بعد آخه خیلی زیادن 

فعلا بابای همگی

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

چقد تند تند آپ میکنی تو دختر!
همه عکسا جدید بود!
ممنون!

روزی دو سه تا آپ میکنم
خواهش گلم!!

سهیل شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

آجی خیلی قشنگ بودن،مرسی...

قابلی نداشت داداشی

asal شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام فرشته جون اپت مثل همیشه ترکوند

مرسی گلم

غزاله سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام کلک الان پای نتی؟!!پس یه سربه ایمیلاتم بزن.بوس.

ok

غزاله چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام گلم کو آپی که قرار بود به خاطر من بکنی؟ایمیلم رو هم بجواب دیگه آخرین ایمیلمه.

سلام عزیزم الان دارم دنبال کلیپا میگردم جواب میلتم دادم عزیزم تا یک ساعت دیگه آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد