Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

14 فوریه 25 بهمن ولنتـــــــــاین بارساییا مبارک!

سلام یه سلام توپ و باحال از نوع ولنتاین(حالا این چه ربطی داش نمیدونم!) 

امروز 24 بهمن ماهه و فردا روز عشقه(ولنتاین) 

نمیدونم نمیشه گفت روز خوبیه...شاید برا خیلیا روز بدی هم باشه 

شاید خیلیا عشقشون پیششون نیس و یا.... 

آره ویا از عشقشون جداشدن....  

ولنتاین به کسایی که یه عاشق واقعین مبارک باشه     

شب عشق است و هرکس دست یار خویش میبوسد،

و من.....

آری دوستی دو نیمه دارد نیمی از آن عشقی ست که دل تو را بیقرار کرده است

و نیمی دیگر آن محبتی ست که در دل من میتپد 

 ______________________________________________________________ 

نمیدانم چرا امشب واژگانم خیس شده اند  

                      مثل آسمانی که امشب میبارد.... 

                             و اینک باران بر لبه ی پنجره ی احساسم مینشیند... 

وچشمانم را نوازش میدهد 

      تا شایـــــــــــــــد از لحظه های دلتنگی ام گذر کنم....  

Happy valentin my LOVE

نظرات 12 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام فرشته چطوریولنتاین مبارکدلم تنگ شده بود گفتم یه سری بزنم...
دیدی بارسا چه مشنگ بازی در آورد قهرمانی لالیگا پرید
خوب دیگه کاری باری...بای

سلام شبنم جان خوبم تو چطوری؟ولنتاین توام مبالک
دختر چرا اینقد دیر به دیر میای؟
بیخی عزیزم ناراحت نکن خودتو
بابای عزیزم

رکی و مشی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://footballclubrm.blogfa.com

سلام اپپپپپپپپپپپپپپپیم.
حتما بیا

fatemeh دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.farvar1376.blogfa.com

ولنتاین مبارک

ali سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ http://perspolis-fcb.blogfa.com/

سلام
منم به نوبه خودم ولنتاینو به تمام بارسلونایی های دنیا تبریک میگم. هرروزتان ولنتاین باد.

سحر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://sampadema.blogfa.com

سلام فرشته جووووووونم
ولنتاین تو هم مبارک...
بعد لئو تو دومین نفری هستیکه از صمیم قلبم بهش ولنتاینو تبریک میگم...
دوست دارم...
و در اخر امیدوارم یه روزولنتاین(زیبا ترین روزبرای عاشقا رو)کنارلئو جشن بگیری...
امیدوارم تو هم برامن این آرزو روکرده باشی!!!

منم همین آرزو رو برات کردم

غزاله سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

ولنتاین مبارک شکست تلخی بود فری تو واسه آزمون۲۸بهمن چی خوندی؟تو رو خدا بگو آخه ما هم جمعه باید امتحان بدیم

دتست زدم یکم
ولی بیشتر تست هوش کارکن

♥♥♥ MojtabaMax ♥♥♥ چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://NICEMAX.BLOGSKY.COM

ولنتاینت مبارک...

شعره قشنگی بود...


شبنم چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام ملکمچطوری فرشته جون؟؟؟؟
بالاخره این بارسا درس حسابی برد جیگرم حال اومدنمیدونم چرا لئو این روزا افت کرده اصلا ازش توقع نداشتمراستی تو از امسال کریسمس عکس نداری که لئو پیش بچه های سرطانی رفته اگه داشتی بذار افرین باشه؟؟؟؟؟؟؟

سلامملکمخوبم تو چطول متولی؟
آره دیگهنه بابا درس میشه
نمیدونم والا چن روز بعد میگردم اگه پیدا کردم چشم براتون میذارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام اجی بردو ولنو با هم تبریک میگم

سلام عزیزم منم همینطور تبریک میگم

حدیث پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

لئوی عزیزم ولنتاینت مبارکبیا پیشم کارت دارم


سحر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://sampadema.blogfa.com

آپم بدو بیا...
.[قلب]

saba.me30 جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

salam fereshte joon khoobie?che ghad khoob shod ke ba up haye khoobet bargashti. man hey delam bara leo tang mishod hey miyoomadam inja to up nakarde boodi. vali khodaro shokr belakhare oomadi. bazam up kon ghorboonet.

سلام عزیزم
بخاطر درسا آپ نمیکردم ازاین به بعد سعی میکنم زود زود آپ کنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد