Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بارسا4-0ختافه

 سلام 

یادتون رفته منو؟! 

من فرشتم دیگه خنگگولا 

یه ماه بود آپ نبودم آخه اصلا حسش نبود 

هر موقع میومدم نظراتونو تایید کنم میخاستماااا آپ کنم ولی میدیدم اصلا حسش نی برمیگشتم 

امروزم اومدم عکسای بازی ختافه رو بذارم 

مرده شور اتلتیکو مادریدو ببرن 

نتونس حداقل مساوی کنه مارو به قهرمانی امیدوار کنه 

دیشب رئال4-1برد رونالدو هم هتریکید 

همونطور که میدونین این روزا رئال گند میزنه الانم فاصلمون شده 4 امتیاز باهاش تو صدر که 3 امتیازو تو الکلاسیکو از دس میدن اونم میشه 1 امتیاز فاصله 

ولی احتمال داره بازم امتیاز از دس بدن آخه بازیای رئال بعده بارساس و اینطوری رئال بازیاشو بااسترس انجام میده شاید امتیاز ازدس بده 

حالا بیخی قهرمانم نشدیم که نشدیم 

 بارسلونا 4        ختافه 0   

  

2012-04-10 BARCELONA-GETAFE 15-Optimized 

گلها:الکسیس(2بار)مسی و پدرو  

عکسای بازی تو ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

سال نو مبارک....‌!

سلام 

یه سال دیگه گذشت سالی پراز فراز ونشیبسالی که برا من زیاد خوب نبود 

با خوبیا و بدیاش هرچی که بود تموم شد برا بعضیا به خیر خوشی ولی برا بعضیای دیگه....... 

سال 90 خاطره های بدی رو برام داشت یه جورایی تواین سال فهمیدم زندگی واقعا چیه 

پر از تجربه بود...تجربه هایی که بعضیاش تهش خیلی گرون برام از آب دراومد 

ولی چیزای خوبی هم داشتبه موفقیتهای فوتبالی زیادی دس پیدا کردم 

از جمله کاپیتان اول تیممون شدم 

ولی هرچی که بود سال 90 برام نحس ترین سال بود....نمیدونم برا شما چطور بود.... 

حالا هرچی امیدوارم 91 اینقد نامرد نباشه و بذاره یکم از زندگی لذت ببریم 

دوستای آبی اناری خودم... 

امیدوارم امسال پراز موفقیت باشه براتون.... 

امیدوارم بارسا بیش ازبیش رئال و له کنه 

امیدوارم همه چی بر وفق مرادتون باشه و هیچ اتفاق ناگواری براتون روی نده 

سال آبی اناری خوبی رو درپیش داشته باشین 

به زندگی بخندید و شاد باشین    

  

عیدتون مبارک...!