Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

یورو 2012!

سلاممممممممممم 

هوووورا آزادییییی چه حس خوبیهههه 

امروز امتحانامون تموم شد 

خسته شده بودمدر حدی که به 10 راضی بودم:| 

ایشالا معدلمونم پایین تر از 16 نمیاد میریم یه رشته خوب 

حالا بیییییییییییییخییییییییال 

دیشب اسپانیا دیدید چطور بازی کرد؟دقیقه 87 گلو نمیزدن کارمون ساخته بود 

راستیییییی من اینجا آپدیت نیستمتو فیس بوک یه گروه زدم به اسم پاتوق بارساییا و رئالیابیاین اونجا درخواست پیوستن به گروهو بدین قبول کنم اونجا هرروز آپدیت میشه!آدمینشم خودمم 

اینم آدرسش: 

https://www.facebook.com/groups/279670058775520/ 

منتظرتونم

خدافظ آبیدال. . .!

آبیدال هم بخاطر بیماریش از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد 

خداحافظ قهرمان   

 

 

من تاآخر امتحانات آپ نمیکنم پ فعلا خدافظولی میام نت و کامنتتونم تایید میکنم