Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

برای آبیدال دعا کنیم...

سلام 

امروز آپ کردم فقط و فقط بخاطر اریک آبیدال 

آبیدال جونمون بازم حالش خوب نی و به پیوند کبد نیاز داره فک کنم 

و احتمال داره دیگه نتونه بازی کنه البته احتمال داره 

خلاصه آخر سالی ضدحاله بدی بود برا مابارساییا 

ولی من مطمئنم اریک مثه پارسال بازم میتونه مقاومت کنه و همه چی دوباره درس میشه 

بیاین برا اریک دعا کنیم 

ایشالا بازم خوب میشه و برمیگرده پیشمون 

امروز براتون عکس از اریک گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد  

دوستای گلم عیدتونم مبارک.... 

امیدوارم سالی توام با موفقیت باشه برامون... 

وهمچینین امیدوارم که بارسا به رکوردای پی در پی دست پیدا کنه و اریک خوب شه... 

سر سفره هفت سین اریک یادمون نره...از ته دلمون برا سلامتیش دعا میکنیم ... 

ما هوادار تیمی هستیم که انسانیت حرف اول و توش میزنه... 

شادیارو باهم بودیم و غصه هارم باهمیم...! 

فعلا سلامتی اریک از هرچیزی برامون مهمتره حتی مهمتراز قهرمانی... 

خدااااا جون هوای اریک آبیدال مارو داشته باش.... 

 

بقیش ادامه مطلب...!

ادامه مطلب ...

بارسا و نتایج طوفانی....!

سلام ملیکم 

خوفید خوشید؟چه خفلا؟ 

آهان خبرا که دس منه!همونطور که خودتون بهتراز من میدونین اونروز بارسا 7-1 برد در حالیکه لئو 5 تا گلشو زدو دیشبم که بارسا 2-0 راسینگ رو برد(که بازی تو خونه راسینگ بود)که هر جفتشم لئو زد گلارو 

این پسر واقعا محشره اعجوبس به قول یکی از دوستای گلمون این لئو کیست که عالم همه دیوانه اوست؟ 

راستی مدرسه رو تعطیل کردین؟من که دوروزه تعطیل کردموبالاخره امروز وقت کردم آپ کنم بعده قرن ها 

به افتخار لئو که این روز میترکونه و دل ماهارو شاد میکنه امروز عکس از لئو آوردم براتون 

امیدوارم خوشتون بیاد 

 

بقیه عکسا ادامه مطلبه

ادامه مطلب ...

بارسلونا و والنسیا!!برد کهکشانی کهکشانیـــــــــــــــها!

سلام 

تبریک تبریک تبریک کلی تبریککککککککککککککک 

  

بارسلونا  5          والنسیا  1 

البته تبریک با تاخیر بازی سه روز پیش بود!

گلها:4تا مسیویکی هم ژاوی 

دم همشون گرم گل کاشتن 

وخبر مهم اینکه چون تمدید قرارداد گواردیولا حتمی نیسبارسا با چن تا مربی صحبت کرده 

وخبر دیگه اینکه به احتمال زیاد کی روش جایگزین فرگوشن(سرمربی منچستریونایتد)بشه

بفرمایین ادامه مطلب واسه دیدن عکسای بازی   

 

FC Barcelona - Valencia 19/02/2012 / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB 

ادامه مطلبــــــــــــــــــــــــــ

ادامه مطلب ...