Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

عکسهای سسک فابرگاس (3)

سلام 

تواین پست براتون عکسهای سسک و کارلا رو براتون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد!   

 

 

 

 

حالا واسه دیدن بقیه بفرمایین ادامه مطلب! 

 

 

  

 

 

  

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

عکسا تموم شد شاید فردا چن تا کلیپ براتون بذارم منتظر باشید 

خدافظ 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آریا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

عکسا عالی بودن ممنون

خواهش میکنم قابلی نداشت!

حامد پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://hamed-messi10.blogsky.com/

عکسا قدیمی بودن
ولی ممنون

قدیمی بودن!!!؟
ببخشید سعی میکنم ازاین به بعد جدیدترشو پیدا کنم

asal پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

عکسا توپ بودن عزیزم مرسی

خواهش میکنم گلم قابلی نداشت!

sahar پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

salammmmm azizam....belakhare tunestam biam!1!!behet tabrik migam golam

ishala hamishe moafag bashi fereshteh jun
rasti webloget greatttttt hastesh dear

خوش اومدی عزیز دلم

بارسا نذاشت من به خلاف کشیده بشم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ

گفتم این تویی پیش سسک

من؟؟؟!!!!!!!!!!

asal پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

اپم عزیزم یه سری بزن

چشم عزیزم الان میام

Ati & Leo پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام فرشته جون...
عکسا خوبند...از سسک وقتی 2ی آرسنال بود خیلی خوشم میومد حالا هم بارسا اومده ب شدت ازش خوشم میاد
فرشته جوون از پویول و دوس دخترش هم اگه میشه عکس بذار من ی چندبار دیدمشون خیلی دختره خوشملیه...
مرسسسسی عالی بود

سلام عزیزم
چشم اگه تونستم از پویول و دوس دخترشم براتون پیدا میکنم و میذارم

غزل دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام عزیز دلم من غزل هستم و عاشق فابرگاس تورو خدا ازت خواهش میکنم که اگه ایمیل فابرگاس رو داری بهم میل کن خواهش میکنم ازت به شبکه منوتو ایمیل زدم که مستندی از بازیکنان بارسا بذارید گفت وقت نداریم نمیشه تنها کسی که برام مونده تویی ازت خواهش میکنم چون چندروز دیگه مهره اگه زودتر اینکارو بکنی ممنو میشم.

سلام غزل جان نه عزیز دلم فدات بشم من ایمیل فابرگاس رو ندارم شرمندتم به خدا عزیز دلم

غزاله سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

سلامی دوباره من اومدم به وبلاگت عزیزم حالا فهمیدم تو کی هستی وبلاگت خیلی باحاله خیلی الان 10 دقیقه از ایمیلی که بهم داده بودی آدرس سایتتو گفته بودی میگذره کارلا خواهرشه؟؟فری لطفا جوابمو بده دارم میمیرم عکسای این دختررو دیده بودم کیه؟بعد کلیپاتو چجوری ببینم؟نمیان..دوست دارم.

سلام
فک کنم کارلا دوس دخترشه
کلیپارم فردا یا پس فردا میذارم براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد