Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

اخبار یک هفته اخیر+بقیه مصاحبه ژاوی

سلام دوستای گل خودم 

دلم براتون یه ذره شده بود خوبین همتون؟؟ 

امروز اومدم تا خبرای این هفته رو بگم و چن تا عکس براتون بذارم وبقیه مصاحبه ژاوی رو بنویسم و برم 

اول خبر: 

تیم ملی ایران حریف خود را سوراخ کرده وبانتیجه 6بر صفر بحرین رو برد!! 

بارسلونا فردا حریفش را سوراخ خواهد کرد!!!(بارسا وراسینگ فردا 22:30 ورزشگاه نیوکمپ)  

عشقم تراکتور امروز با سپاهان بازی دارهچون نفت دیشب برد اومد صدرجدول البته اگه تراکتور امروز ببره دوباره برمیگرده جای قبلیش 

و پلی آف یورو 2012 قرعه کشی شد :   

جمهوری ایرلند - استونی  
 ترکیه - کرواسی  
 جمهوری چک - مونته‌نگرو 
بوسنی و هرزگوین - پرتغال  


 عادل فردوسی پو تویه بازی تو مشهد هتریک کرد 

    

وعلیرضا حقیقی تو تمرین پرسپولیس شدیدا مصدوم شد 

 

دوستای گلم بریم سراغ عکسا توادامه مطلب وبعدش مصاحبه ژاوی 

 


بقیه عکسها+مصاحبه ژاوی ادامه مطلب!! 

 

 

 

 

بچه ها این یادتونه فینال چمپیونزلیگه یادش بخیرامروز میخوام خاطرات شیرینو مرور کنیم 

  

 

 

 

 

 

 

آخی یادش بخیر 

 

  

 

 پیکه رو یادتونه از خوشحالی تور دروازه رو از جاش درآورد   

  

 

 الهی قربونش برم چه ژستی  

 

 

 

 

اولین بازی آبیدال بعداز رفع بیماریش(سرطان)  

 

 

   

 

   

هروقت این عکسارو نیگا میکنم حس غرور بهم دست میده افتخار میکنم که طرفدار همچین تیمی هستم افتخار میکنم که عشق آبی اناری تو دلمه.... 

 

وحالا میریم سراغ ادامه مصاحبه ژاوی: 

 

گاهی اوقات احساس می شود که بارسلونا فقط یه باشگاه فوتبال نیست.شاید بتوان گفت در آنجا یک حس جاودانگی وجود دارد.  

بارسا برای من همیشه ویژه است .یک حس دائمی.از اینکه دراینجا عضویت دارم به خود میبالم. مردم به من میگویند،بازیکنان تیم الگو برای دیگران هستند. هم تیمی هایم درتیم اسپانیا و بازیکنانی که درباشگاه های دیگر عضو هستند میگویند:((چطور اینقدر خوب فوتبال بازی میکنی!!))حتی ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم اسپانیا نیز همین را می گوید. چیزهایی که شما هرگز در هیچ روزنامه ای نمیخوانید اما به گوشتان میخورد. یک روز بکن باوئر آمد اینجا وبه ما گفت که بارها بارسلونارا تمجید کرده است و آن وقت ما به خود میگفتیم:((واو.........او بکن باوئر است.او پلاتینی است.........))  

پس موضوع بیش از نتایج صرف است؟  

بله.چیزهایی است که من واقعا از اینجا کسب خواهم کرد.توضیح دادن آن سخت است،اما واقعا معنی خاصی دارد.بودن در بارسلونا ویا طرفدار بارسلونا بودن و مردمی که به خاطر شیوه بازی طرفدار شما هستند...  

اما فشار روانی باید بسیار زیاد باشد؟   

بله فشار وجود دارد.فشار زیاد..... 

 

چطور از دست آن خلاص می شوید؟ 

 

با بازی کردن.وقتی توپ دراختیار من است خوشحال هستم ووقتی نیست...... 

 

دوستای گلم تو هر آپ یه قسمت از مصاحبه ژاوی رو براتون میذارم.منتظر باشین.... 

ببخشید این آپم یه ذره قدیمی بود تو آپ بعدی جبران میکنم فدای همتون بای....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نادیا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام گلمگل کاشتی ممنون بابت اپ توپت

سلام عزیز دلم
ممنون

asal جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام عزیزم عالی بود فقط من نفهمیدم این بازیه بارسا اخر کیه

تو سایت ورزش ۳ نوشته ۹:۳۰ سایت شبکه ۳ نوشته ۱۱:۳۰شما ام که نوشتی ۱۰:۳۰ لطفا منو روشن کنید

سلام عزیزم
10:30 هست عزیزم مهم سایت اصلی بارسا(خارجی ایرانی)هست که اونجام نوشته 10:30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد