Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

Leo messi for ever

رو قلب من نوشته بارســــــــلونارو عشقه،کاتــــــــالونیا بهشته،گواردیولا فرشــــــــــته

بازیهای بارسا فراتراز یک باشگاه....

سلام دوستان عزیزم من ازاونجایی که ازاین به بعد نمیتونم زیاد آپ کنم تصمیم گرفتم که بازیهای بارسارو از اول فصل تاحالا براتون بنویسم با نتایجش و بعداز هربازی بیام و توهمین پست نتایج بازیهارو براتون بنویسم...البته اینم بگما هروقت تونستم حتما آپ میکنم براتون..  ودرضمن من اسم تیم هارو به این ترتیب نوشتم:تیمی که میزبان بود اول وتیمی که مهمان دوم...نتایجم به ترتیب قرار گرفتن تیم ها هستش....      

 

بارسلونا و ویارئال:5بر0                                        سوسیداد و بارسلونا:2بر2 

بارسلونا و میلان:2بر2                                         بارسلونا و اوساسونا:8بر0 

والنسیا و بارسلونا:2بر2                                       بارسلوناواتلتیکو مادرید:5بر0 

باته و بارسلونا:0بر5                                            خیخون وبارسلونا:0بر1 

بارسلونا و راسینگ:3بر0                                      بارسلونا وویکتوریا:2بر0 

بارسلونا و سویا:0بر0                                          گرانادا و بارسلونا:0بر1 

بارسلونا و مایورکا:5بر0                                        ویکتوریا و بارسلونا:0بر4 

بیلبائو وبارسلونا:2بر2                                          هوسپیتالت و بارسلونا:0بر1 

بارسلونا وزاراگوزا:۴بر۰                                          آث میلان و بارسلونا:۳بر2 

ختافه و بارسلونا:۱بر۰                                           بارسلونا و رایو.4بر0 

بارسلونا ولوانته:5بر0                                           بارسلونا و باته:4 بر 0

بارسلونا و رئال مادرید: 3بر1                       بارسلونا والسد:4بر 0 

بارسلونا و سانتوس:4بر0(فینال)                            بارسلونا وهوسپیتالت:9بر0 

بارسلونا واوساسونا:۴بر0                                     بارسلونا واسپانیول:؟بر؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
asal پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

سلام عسیسم ببخشید بهت نگفتما من خودم چن روزی بود نت نیومده بودم

اپتم مثل همیشه تک بود

سلام خواهش عزیزم

میسی آجی

غزاله جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام عزیزم عکس و کلیپ پذار.میبوسمت.

سلام عزیزم ببخشید فک کنم تا بعده ترم اول نتونم آپ کنم یا اگه آپیدم نمیتونم عکس وکلیپ بذارمایشالا بعده ترم اول چشـــــــــم

FighteR شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

وای چقدر وبلاگتو دوست دارم!
ای ول ای ول!!!


مرسی

asal دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://labolgalove22.blogsky.com

اجی جون اپیم بدو بیا

الان میام

سهیل دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://soheil-alone.blogfa.com

سلام آبجی فرشته!خوبی؟
من وبم عوض شده،خوشحالم ک یه وب برای شنیدن اخبار در مورد لئو پیدا شد.
میام پیشت.

سلـــــــــــــــــــــام داداشی خوبم مرسی توخوفی؟!؟؟!
وب عوض کردی!!!!!

نادیا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام گلم خیلی وقت بود نیومده بودم نت........لئو جونم ک دیشب برا ارژانتین گل زدتو خوبی؟

سلام...آره تو آرژانتینم حسابی میدرخشه...مرسی عزیزم تو چطوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد